Середа, 2024-05-08, 7:07 AMВітаю Вас Гість | RSS
Ласкаво просимо!!!
Меню сайту
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 7
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Батькам


Форма №5

АНКЕТА

проведення аудиту доступності будівель громадського призначення

Комунальний заклад «Валуйська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Станично-Луганського району Луганської області»

(назва об’єкту громадського призначення)

Дата обстеження: _____________________________________________________

Адреса об’єкту, в якому надається послуга: вул. Миру, 67, с. Валуйське, Станично-Луганський район, Луганська область

Найменування послуги: __освітні______________________________________

Характеристика об’єкту: окремо розташована будівля _2_ поверхів, 32002

Частина будівлі _1_ поверхів (або приміщення на ______ поверху), 450 м2

Наявність прилеглої території є в наявності_____________________

Найменування організації, яка надає послугу населенню: _Комунальний заклад «Валуйська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Станично-Луганського району Луганської області»______________________________

Юридична адреса установи:__ вул. Миру, 67, с. Валуйське, Станично-Луганський район, Луганська область ________________________________________

Телефон: (06472) 21-8-48

 

Електронна адреса: shkola2valuyskaya@i.ua

 

Ім’я і посада керівника установи, де проводився аудит:

 

Швандарева Людмила Іванівна – директор школи

 

 

Ім’я і посада особи, відповідальної за заповнення анкети:

 

Швандарева Людмила Іванівна – директор школи

 

Ім’я особи, представника від громадськості: Бойко Лідія Михайлівна – голова батьківської ради школи

  1. Стисла характеристика послуг які надаються на об’єкті

Сфера діяльності __освіта_______________________________

Планова потужність __464 учня____________________________________

Форма надання послуг ____денна___________________________

Категорія населення, що обслуговується за віком __6-18 років_____________

Категорія осіб з інвалідністю, які обслуговуються _ІІ, ІІІ група, інвалід з дитинства до 18 років(2 учні)____________

 

  1. Оцінка поточного стану доступності об’єкту і наявних недоліків у забезпеченні умов доступності до об’єкту для осіб з інвалідністю

Критерії відповідності об’єкта * вимогам щодо забезпеченості його доступності для осіб з інвалідністю , у тому числі:

Оцінка поточного стану доступності об’єкту і наявних недоліків у забезпеченні засобами доступності (так/ні, переобладнати)

Примітка

Наявність стоянки з місцем для інваліда поблизу закладу

Ні

 

Ліфти

Ні

 

Поручні

Ні

 

Пандуси

Ні

 

Підйомні платформи

Ні

 

Вхідні двері

переобладнати

 

Доступні вхідні групи

Ні

 

Доступні санітарно-гігієнічні приміщення

Ні

 

Достатня ширина дверних прорізів в стінах, сходових маршів, площадок

Так

 

Належне розташування обладнання та носіїв інформації, необхідних для забезпечення безперешкодного доступу до об’єктів (місцям надання послуг) осіб з інвалідністю з порушенням функцій зору, слуху

Ні

 

Облаштування необхідних для осіб з порушенням функцій зору візуальних засобів на сходах, а також написів, знаків та іншої текстової і графічної інформації - знаками, виконаними шрифтом Брайля

Ні

 

інші

 

 

* ДБН В.2.2-17:2006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення», ДСТУ-Н Б В.2.2-31-2011 «Настанова з облаштування будинків і споруд цивільного призначення елементами доступності для осіб з вадами зору та слуху».

 

  1. Оцінка доступності наданої на об’єкті послуги та наявних недоліків у забезпеченні умов доступності до об’єкту для осіб з інвалідністю

Критерії відповідності наданої послуги вимогам забезпечення її для осіб з інвалідністю, у тому числі:

Оцінка доступності наданої на об’єкті послуги і наявних недоліків у забезпеченні умов для осіб з інвалідністю (так/ні)

Примітка

Обладнання (в установлених законодавством випадках) приміщення, в яких надається послуга, системою управління електронною чергою

Ні

 

Наявність спеціального та пристосованого обладнання, необхідного для надання послуг (з урахуванням потреб осіб з інвалідністю)

Ні

 

Проведення навчання робітників, які надають послуги населенню, для роботи з особами з інвалідністю з питань пов’язаних із забезпеченням доступності для них об’єктів та послуг

Ні

 

Наявність спеціалістів організацій на яких адміністративно-розпорядчим актом покладено обов’язки надання особам з інвалідністю допомоги при наданні їм послуг

Ні

 

Надання послуги з супроводження осіб з інвалідністю в межах території об’єкту працівником організації

Ні

 

Відповідність транспортних засобів, які використовуються для надання послуг населенню, вимогам їх доступності для осіб з інвалідністю

Ні

 

Інші

 

 

 

  1. Запропоновані рішення щодо термінів та обсягів робіт, необхідних для приведення об’єкта і порядку надання на ньому послуг у відповідності з вимогами діючого законодавства щодо забезпечення умов їх доступності для осіб з інвалідністю

№ з/п

Запропоновані рішення щодо обсягів робіт, необхідних для приведення об’єкта і порядку надання на ньому послуг у відповідність з вимогами діючого законодавства щодо забезпечення умов їх доступності для осіб з інвалідністю

Термін робіт

1.

Обладнати стоянку з місцем для інваліда поблизу закладу

За наявністю фінансування

2

Обладнати ліфти

За наявністю фінансування

3

Обладнати поручні

За наявністю фінансування

4

Обладнати пандуси

За наявністю фінансування

5

Обладнати підйомні платформи

 

6

Переобладнати вхідні двері

За наявністю фінансування

7

Провести ремонт санітарно-гігієнічних приміщень

За наявністю фінансування

8

Обладнати кнопку виклику

За наявністю фінансування

 

Заключна частина

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Голова комітету доступності _________________/_В.Ф. Коновалова_/

 

Склав________________/_Л.І. Швандарева/

Как пережить смутное время и справиться со стрессом

У каждого из нас – собственный внутренний мир: свои правила, нормы, ценности и многое другое. Этот внутренний мир и делает нас теми, кем мы являемся.

         Любой человек испытывает стресс – кто-то в большей, кто-то в меньшей степени. Ведь ситуация в стране касается каждого гражданина, безучастных нет. В нынешних условиях это даже не единоразовый стресс. Происходит накопление стресса, когда одно потрясение накладывается на другое. В итоге, каждый спасается, как может…  

         Мы, в большинстве своем, переживаем стресс из-за неуверенности в завтрашнем дне. Еще бы: экономика может рухнуть, война может продолжаться. Что будет с работой, имуществом, семьей?

         В таких условиях каждому приходится самостоятельно бороться с собственными фобиями. Самый популярный сейчас метод – реакция замещения.

– Проблема или негатив автоматически вытесняется из мозга человека и заменяется чем-то другим, о чем приятнее или выгоднее думать. Чем-то, что вписывается в рамки данного индивидуума. 

         Важно, что вне зависимости от сиюминутных политических взглядов, каждый из нас, вне зависимости от положения, статуса или должности, хочет одного и того же – мира, стабильности, экономического процветания, достойного уровня жизни.

         Человек – существо социальное. И ему легче пережить и вынести все среди таких же, как он. Поэтому объединение по каким-то своим идеям и мыслям – это хороший знак. Посыл здесь, наверное, такой: «Мы переживем все это вместе».

Как защитить себя от стресса

  • Смотрите и читайте новости в Интернете дозированно. Информация приходит противоречивая, общую картину составить трудно. Но вот понервничать она заставит без сомнения.
  • Соблюдайте гигиену. В общении с реальными и виртуальными собеседниками четко обозначьте темы, на которые не хотите общаться.
  • Займитесь собой. Уберите в ванной, сходите в парикмахерскую, приготовьте обед. Повседневные хлопоты отлично успокаивают.
  • Не бойтесь обратиться за помощью. Если у вас болит зуб, вы же идете к стоматологу? А если душа болит, почему-то считаете, что сможете справиться сами. Стоит поговорить со специалистом – можно даже анонимно, по телефону доверия. 

Помните, что кризис закончится рано или поздно, а вы можете сгоряча наломать дров. Не стоит из-за сложной политической ситуации ссориться с друзьями и увольняться с работы. 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites